pátek 27. června 2014

Zahradničení v pytli, díl 2.

Před zhruba třemi týdny jsem do svého pytle zasadila drn pažitky, dvě sazeničky hladkolisté petrželky, asi 5 sazeniček bazalky, semínka rukoly a semínka špenátu. Od té doby jsem byla skoro dva týdny pryč na cestách v ČR a Švédsku. Od té doby taky byla v Helsinkách pěkná zima, takže sklizeň je ještě daleko. Na druhou stranu alespoň pršelo, takže mi nic neuschlo. Špenát z toho vychází zatím asi nejlíp, rukola se klube, ale 3 cm za tři týdny...no prostě Finsko. Bazalka přežívá, jak může a petržel i pažitka se drží asi docela v pohodě, ale že by se nějak extra rozrůstaly, to se taky říct nedá.

Zahradničení v pytli mě stále baví, začínám to ale vidět spíš jako formu relaxu, radosti ze zelených mini rostlinek, překvapení, když něco přežije/nezahyne. Jako forma obživy zatím ve Finsku nepoužitelné. Za těch 5 eur na celé léto to ale stoprocentně stojí :-)

moje půlka pytle - campus farming 26.6.2014

Předchozí čtení a více info o projektu:

Pěstování bazalky na školním dvoře zní jako dobrý nápad!

Léto ve Finsku vol 2.

Zahrada v pytli 1


Žádné komentáře:

Okomentovat