středa 11. června 2014

Letní seriál: zahrada v pytli 1

Letos v létě jsem si pronajala půlku pytle na pěstování zeleniny. O pytlích jsem psala již zde v březnu, kdy léto bylo v nedohlednu a taky zde, což bylo v květnu, kdy bylo krásně a pytle jsme zrovna čerstvě naplnili hlínou.

Trochu mi trvalo se do toho pustit, ale konečně jsem se včera vydala se sazeničkama, které už mi doma rostly od dubna, ke svému pytli. Zasadila jsem bazalku a hladkolistou petrželku (sazeničky). Ze semínek jsem zatím vysadila rukolu a špenát. Dneska mám ještě v plánu zasadit drn pažitky. Kapacita půlky pytle není žádné pole, takže to asi bude zatím stačit. Včerejší fotka je zde, o dalším vývoji Vás budu pilně informovat v této letní sérii.

Teď jdu balit a večer do Prahy!



sousední pytel

Žádné komentáře:

Okomentovat